Monday, June 15, 2009

1st day g short sem...adoyai..ponat toL

saLam ukhuwah dariku....

aRi ni aku ase letih bebenor bak kta owg perak....xbrmaya tol..Today is 1st day aku g class tok sesi short sem ni..adoi..letih tol...terkejar sane..terkejar sini...cari bk 23...adoyai..asal laa jauh bk 23 tu ngan fakulti aku...

Actually salah aku gak..cuti melampau2..jadual n class xtau kat ner...So aku amik la langkah brjaga2 dgn g ke campus aku ngan lebih awal..dengan bersemangat nyer aku bgn awal..bersiap2 nak g campus....aku kuar umah kol 8.00...sem ni aku lagi sekali lone ranger..huhu..aku tertinggal sedikit subject nagn akak aku..yelaa...xde rezeki aku nak amik short sem yang lepas...tapi itu semua xmematahkan semangat aku...aku de family aku,kawan2 aku n my mr.ribena yg alwiz support aku...

ntahla...aku tetibe td mase lam class c0mmunity health td..aku rasa berat sgt nak hadapi short sem ni..aku amik 3 subject tok short sem ni..dgn harapan aku x tertinggal belakang ngan akak..tapi bila pk2 balik..aku rasa cm xmampu pulak...aku macam dh ilang semangat...before aku add subject ni...aku rasa aku berkeyakinan..tapi bler dah amik..rasa...ntah laaa....

xpela..aku yakin..aku boleh..i will try my best..aku nak sgt mama n papa ak gembira dgn result ak t..aku nk banggakan family aku....

kepada sume owg di sekeliling aku..berikan aku semangat yer..:)

aku yakin aku boleh...chayok2!!!:D

1 comment:

  1. hurmmmm.....syg papa nih laaa....eeeiii gagah tolla nak amik byk2 subject erk...tp x pe laaa...pe pon study tol2 tau..pa sentiasa dengan mama...all da best k..pa yakin mama leh wt suma nih ...love u so much...

    ReplyDelete