Tuesday, September 29, 2009

aKu tEtAp AkU...

aSsALamuaILaiKuM...


saLam lebaran aku ucapkan tuk sumer sahabat2ku..tidak terlambat lagi tuk aku ucapkan..ampunkan segala kesilapan aku...

Raya tahun ni aku rasakan seperti hambar..banyak bermain dengan air mata..ntahlah..aku merasakan diri ini terlalu banyak dosa..Ya ALLAH..ampunkanlah hambaMu ini..Jangan jauhkan aku dengan rahmatmu dan kasih sygmu..

hari ni..sedang aku leka wat saimen tetibe..room mate aku bertanya pada aku.." iNtan kalau ko di beri peluang tuk undurkan kembali masa pe yang ko nak wat?"..tersentap aku ngan soklan yg di lemparkan oleh room mate aku tu..bermacAM2 perkara yang berlegar dalam kepala otak aku..keluar stu2 mcm filem...keluar muka mama n papa..kuar sgala impian yang aku ingin laksanakan..ntahlaahhh..aku rasa cm nk nangis biler room mate aku tnya cam tu..arghhh..aku rasa kerdilnya aku di dunia Mu ni ALLAH..

pe jawapan yang aku nk bagi..3 perkara lak tu..aish..pe erk..ntah lah..aku xdpt aku pk..ak lau leh..xnak 3 perkara yang aku nak wat..tapi aku nk wat sume bnda yang aku nk wat di msa dulu..ntah laa..hurm..

p/s:aku still xdpt nk pk jwpnnyer..huhu:(

No comments:

Post a Comment