Wednesday, September 5, 2012

Kenangan Naien_091108

cerita tentang masa lalu
cerita tentang kau dan aku
kini tinggal hanya kenangan
kau abadi di dalam hati ku


walau seribu kali hati ini kau lukai..hati ini milik kamu..
Ketika waktu mendatangkan cinta
Aku putuskan memilih dirimu
Setitik rasa itu menetes
Dan semakin parah

Bisa ku rasa getar jantungmu
Mencintaiku apa lagi aku
Jadikanlah diriku
Pilihan terakhir hatimu

Butterfly terbanglah tinggi
Setinggi anganku untuk meraihmu
Memeluk batinmu yang sempat kacau
Karna merindu

Butterfly fly away so high
As high as hopes I pray
To come and reach for you
Rescuing your soul
that previous messed up touching me and you

Jalan ini jauh
Namun kita tempuh
Bagai bumi ini
Hanya milik berdua

Biar ku berlebihan
Mendekatimu
Namun ku tunggu


andai itu ketentuan saya dan awk tiada jodoh..saya redha..saya maafkan sume yg awk lakukan pada saya..maafkan saya juga kerana buat hubungan kita jadi begini..xpelaa..saya maafkan awk atas pe yg awk "lakukan" pada saya.
hanya saya dan awak shj mengerti ape yg terjadi
saya tunggu awak jadi "IMAM MUDA" saya..
dan
saya akan tunggu awk datang..:'(
saya akan tunggu awak dtg mohon maaf pada parent saya n berjanji nan saya..awk x akan ulanginya lagi..
saya tunggu awak..
if awak x dtg..
saya mengerti "AWAK BUKAN MILIK SAYA"


*** ur BFF ***

No comments:

Post a Comment