Wednesday, July 8, 2009

AkU CuBa..TuK JAdi TeRbaiK

Assalamuailaikum…

Syukur aku pada tuhan ku yang maha agung..hingga kini aku dapat lagi hidup di bumi nya ini..

Mungkin 2 minggu kebelankangan ini adalah minggu dugaan untuk aku..aku di duga bermacam perkara yang mampu buat aku hampir patah semangat..ntah laa…aku xtau pe yang harus aku lakukan dan mampukah aku hadapinya....

Sesak minda aku..kabur jiwa aku bila aku pikirkan kembali..masalah yang menimpa aku..hurm...

Semalam,aku g klinik tok dapatkan rawatan…sakit aku datang kembali..susah lau terlalu comel..pelbagai penyakit datang..aku sedar akan semua itu..tapi..ntahlaa..aku diberi pain killer tok kurang kan sakit pinggang aku..ntah laa..tetibe aku terpikir…sampai tua ker aku nk brgantung pada ubt tok kurangkan sakit ni…hurm..hope sangat x smpai tua..huhu..xsgup aku..ya allah jauhkan lah aku dari segala kesakitan ini..

Alhamdulillah dalam aku mengharungi semua dugaan ni di sisi aku masih de insan yang sentiasa berada di samping aku..xkira susah senang aku..terima kasih tuk family aku yang sentiasa support aku..maafkan diri adek ma n pa..coz dik dpt lagi nak membahagiakan mama n paa…pada kak long yang ku sayang..adek sentiasa doakan kebahagiaan along…bersama abg nik..dik doakan moga along cepat dapat baby…tuk abg ngah..adek bangga ada abg mcm angah..xpernah sedetik ati adek perasaan bencikan angah..bg adek..u r the great brother..pada adek2 aku..fifi,ayie,manja,aziem and ecah….akak nak korang balajar rajin2..ingat..banggakan papa n mama…banggakan family kiter..

Dan paling aku hargai di sisi aku adalah…muhd naim…my beloved papa..terima kasih coz sayang maa..sentiasa support maa..papa is everything for mama..ma harap hubungan kiter kekal sampai akhir hayat papa..thanks for all sayang..i will appreciate it until my last breath..and I will love u till my last breath…and forever..this I promise u…

Ya ALLAH..padamu aku bermohon..kuatkanlah semangat aku bagi aku dapat menempuh dugaan ini..permudahkanlah segala urusan aku..amin..

No comments:

Post a Comment