Wednesday, July 1, 2009

kU haNya iNsaN biAsa..

Assalammuailaikum...


KepadaMu Kekasih

KepadaMu Kekasih
Aku berserah
Kerana ku tahu Kau lebih mengerti
Apa yang terlukis di cermin wajahku ini
Apa yang tersirat di hati
Bersama amali

KepadaMu Kekasih
Aku bertanya
Apakah Kau akan menerimaku kembali
Atau harus menghitung lagi
Segala jasa dan bakti
Atau harus mencampakku ke sisi
Tanpa harga diri

Hanya padaMu Kekasih
Aku tinggalkan
Jawapan yang belum ku temukan
Yang bakal aku nantikan
Bila malam menjemputku lena beradu

KepadaMu Kekasih
Aku serahkan
Jiwa dan raga
Jua segalanya
Apakah Kau akan menerima penyerahan ini
Apakah Kau akan menerimaku
Dalam keadaan begini






allhamdullillah..aku berkesempatan menulis dalam blog ni lagi..syukur pada tuhan kerana memberi aku kesempatan lagi...

ntahlah,aku xtau pe yang aku rasa...lepas solat mahgrib tadi..and aku bukak tenuk(laptop) aku..aku bukak playlist winamp aku..and kuar lgu tu..kepada mu kekasih..aku berpikir sejenak..apakah hala tuju aku yang sebenarnya...ape yang aku mahukan..jiwa aku sakit..walaupun dari luaran aku sehat..tapi..sebenarnya aku sakit..maybe lately ni aku ase pressure..nak jer aku lari dari tekanan ni..tapi?...maner aku nak pergi..

aku perlukan seseorang yang sentiasa temani aku..aku xnak idup sorang2..idup dalam kesunyian..i need someone accompany me..aku nak some one yang kongsi same2 keluh kesah aku..aku xnak jd pendiam..pendam jer pe yang aku rasa

aku jeles pada mereka yang bahagia..jeles pada mereka yang beruntung..ntahlaa..aku ni mcm xbrsyukur ngan pe yg aku de skunk...

tetibe...aku tringat kata mama...adek..jangan jadi wanita yang lemah..adek mesti kuat..tabah...adek jgn beralah..adek kena ingat..adek de mama,papa n adek bradik adek yang sentiasa dengan adek...adek de ALLAH..adek kena ingat tu...lawan sumer perkara yang boleh mematahkan semangat dik..pe yang penting skang ni..adek kena sabar..manusia xselalunya di atas..idup kiter ni adek macam roda..kadang kiter di atas kadang kiter di bwh...solat jangan tinggal..tuhan marah biler kiter lupa pada dia..adek nak tuhan luper pada adek..jadi..adek kna ingat pesan mama...mama syg sumer ank2 ma...

mama..adek syg mama jugak..adek rindu ma jugak...ma...adek nak ma tau..ma lah selalu jd inspirasi adek biler adek rasa down sgt2..ma tau..adek syg ma sgt2..mama..ampunkan adek yer..adek xsgup ilang mama..

Ya ALLAH..dugaan pe yang kau berikan padaku ini..Ya ALLAH..tabahkan hati aku..


p/s : i need some one to accompany me..:'(..i miss my family..really need them..miss mr.ribena..dun leave me..pliz...

No comments:

Post a Comment